Bezpiecznie pakujemy
- wysyłane przedmioty starannie pakujemy i zabezpieczamy na czas transportu
- każdy kieliszek / szklankę / przedmiot pakujemy indywidualnie w papier lub folię bąbelkową i starannie zabezpieczamy żeby nie było luzu
- tak spakowane pudełka ze szkłem owijamy folią bąbelkową, wkładamy do kartonu wysyłkowego i ze wszystkich stron osłaniamy gąbkami
- do wysyłki używamy slidnych, wytrzymałych kartonów o bardzo grubych ściankach
- karton wysyłkowy oklejamy taśmą " OSTROŻNIE SZKŁO "
|
Zapewniamy
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone
- To my ponosimy ryzyko tego, że coś się uszkodzi w czasie transportu
- Nie obciążamy kilenta stłuczkami, my ponosimy wszelkie koszty z tego tytułu
|
Przy odbiorze przesyłki sprawdz jej zawartość w obecności kuriera
lub zrób to natychmiast po jej odebraniu
|
Co zrobić jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzina
- W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest aby kurier sporządził protokół szkody w momenie doręczenia przesyłki
- Jeśli nie było to możliwe w momencie doręczenia, to należy samemu wypełnić elektroniczny protokół szkody na stronie firmy kurierskiej pod adresem
protokol.dpd.com.pl
UWAGA - Protokół musi być zgłoszony maksymalnie w ciągu godziny od momentu doręczenia przesyłki.
Taki jest wymóg firmy kurierskiej przy rozpatrywaniu reklamacji.
- poinformuj nas o problemie i prześlij kopię (skan/zdjęcie) protokołu szkody na adres sklep@ajmara.pl
Prosimy o podanie nr zamówienia, opisu uszkodzenia i w miarę możliwośći przesłanie zdjęć (lub filmu) uszkodzonego towaru oraz kartonu zewnętrznego.
Po spełnieniu powyższych warunków doślemy Państwu na nasz koszt uszkodzone przedmioty lub zwrócimy pieniądze.
|